V případě, že Vám dorazí rozbitý produkt, jiný výrobek, než jste si objednali (například záměna barvy atd.) nebo máte s produkty či objednávkou jiný problém, neváhejte nás prosím kontaktovat, abychom problém mohli vyřešit.
Vždy se prosím s žádostí o reklamaci obraťtě prosím na email: reklamace@riano.cz nebo na telefon +420 725 832 865.
Do emailu prosím uveďte číslo Vaší objednávky a popište problém, přiložte fotografie.
Při telefonickém kontaktu prosím mějte také připravené číslo objednávky, abyste nám jej mohli sdělit.
Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.
- V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu – „kontaktní adresa“. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato.
Doporučujeme Vám zboží pojistit.
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
- Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například faktura, dodací list, záruční list a jiné.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
- O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS.