Obchodní podmínky

Obchodní podmínky společnosti:

Provozovatel internetového portálu Riano.cz a Riano.sk

Název společnosti: Riano Europe s.r.o.
Ulice a číslo popisné: Průmyslová 1C, Prostějov, 796 01
Místo plnění smluvních vztahů:
Průmyslová 1C, Prostějov, 796 01
Stát: ČR
IČ: 02484790
DIČ: CZ02484790

pro Slovensko

Název společnosti: Riano Europe s.r.o.
Ulice a číslo popisné: Průmyslová 1C, Prostějov, 796 01
Místo plnění smluvních vztahů:
Průmyslová 1C, Prostějov, 796 01
Stát: ČR
IČO:02484790
DIČ: SK4120141839


Odpovědná osoba a kontakt: Dagmar Sovíková, +420 725 832 860
Pracovní doba: Po-Pá: 7:00 hod – 15:00 hod

 

REGISTRACE
„Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu v internetovém obchodě Riano.cz a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových emailů z internetového obchodu v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti.“ Službu zasílání novinek emailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: info@riano.cz nebo na uvedené pevné adrese. Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.

KUPNÍ SMLOUVA, PŘIJETÍ A VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření kupní smlouvy nedojde.
Eshop si vyhrazuje kdykoliv zrušit jakoukoliv přijatou objednávku, a to i bez udání důvodu Pokud již byla objednávka zaplacena, peníze budou objednavateli převedeny zpět na jeho účet.

Všechny objednávky, přijaté tímto obchodem, jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí a bude expedována, bude po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informováni elektronickou poštou – emailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky, je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či na skladě dodavatele, budeme vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

V případě, že objednávku (při volbě platby bankovním převodem) neuhradíte do 10 dnů, bude automaticky stornovaná. 
V případě, že máte v objednávce produkt z "předobjednávky", které se odesílá za "X" dní (dle statusu u produktu), bude Vaše objednávka odeslána kompletně celá jakmile bude produkt z předobjednávky u nás naskladněn.

Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat emailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést vaše jméno, email a číslo objednávky.

Záruka
V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně, a bez zbytečného odkladu, věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu.

Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

  • V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu – „kontaktní adresa“. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět, kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato.
    Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  • Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
  • Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  • Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  • Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například faktura, dodací list, záruční list a jiné.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  • U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  • O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.


Upozornění: Z důvodu velkého počtu objednávek se nyní doba odeslání objednávky může posunout až o 2 pracovní dny.

MOŽNOSTI DORUČENÍ

ČESKÁ REPUBLIKA

1) Českou poštou
    a) Balík do ruky 109 Kč
    b) Balík na poštu 89 Kč

Platba je možná předem kartou, převodem na účet i na dobírku (dobírka je zpoplatněná částkou 39 Kč)

2) Zásilkovna 69 Kč

Platba je možná předem kartou, převodem na účet i na dobírku (dobírka je zpoplatněná částkou 39 Kč)



4) PPL 99 Kč

Platba je možná předem kartou, převodem na účet i na dobírku (dobírka je zpoplatněná částkou 39 Kč)


4) GLS 99 Kč

Platba je možná předem kartou, převodem na účet i na dobírku (dobírka je zpoplatněná částkou 39 Kč)

5) Osobní odběr v Olomouci - Galerie Moritz, 1. patro butik Flamingo (dle otevírací doby prodejny). Možnost platby předem kartou, převodem, případně na prodejně hotově/kartou (dobírka není zpoplatněna).

Balíček bude doručen v rozmezí 1 až 5 pracovních dnů od přijetí objednávky v závislosti na vybraném způsobu dopravy. S informací o balíku a jeho doručení Vás bude kontaktovat kurýr. Zásilky z našeho skladu běžně expedujeme druhý pracovní den od přijetí objednávky, dodací lhůta tedy záleží převážně na dopravci. Při volbě platby převodem expedujeme zásilky až po připsání platby na náš účet, doba expedice zásilky se tak může prodloužit o 1-2 pracovní dny.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

1) GoPay - Online platební kartou (platební brána GoPay, okamžitá online úhrada platby zabezpečení 3D Secure systémem)

2) Převodem na náš účet: 115-4696320237/0100 (české objedávky), VS je číslo vaší objednávky. Dodání zásilky se může o 1-2 dny prodloužit, jelikož zásilku odesíláme až po připsání částky na náš účet.

3) PayU platební brána - online platební kartou, online bankovním převodem a přes Google Pay (možnosti ze zobrazí po zvolení dané brány při přesměrování na platbu. Okamžitá forma úhrady zabezpečení 3D Secure systémem.

4) Dobírkou - dobírka platí pro všechny dopravce (s vyjímkou osobního převzetí v Olomouci v Galerii Moritz - zde je dobírka bez poplatku) a je zpoplatněna částkou 39 Kč.  !!AKTUÁLNĚ!! NUTNÉ PLATIT PŘI PŘEVZETÍ bezhotovostně KARTOU



Pro Slovenské objednávky: 
č. účtu: 115-9816390217/0100
VS: číslo Vaší objednávky
IBAN: CZ6201000001159816390217
SWIFT: KOMBCZPP



Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi. Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel, v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno, jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

V případě, že spotřebitel (zákazník) vrací zboží v zákonné lhůtě, vrací zboží na adresu prodávajícího na své vlastní náklady (Poštovné od kupujícího k nám při odstoupení od smlouvy nehradíme).

Spotřebitel má povinnost vrátit dárek, který byl uveden na faktuře i v objednávce při odstoupení od smlouvy jak v průběhu 14 dní tak v rámci prodloužené 30-ti denní lhůty.


DOPRAVA A VRÁCENÍ PLATBY
Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.

2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy, prosím, použijte balící papír nebo karton tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést), a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).


OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.

Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

– požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

– požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.


SOUTĚŽE POŘÁDANÉ SPOLEČNOSTÍ RIANO EUROPE, S.R.O. 

Soutěže, pořádáné naší společností na instagramových a facebookových účtech:
https://www.instagram.com/riano.cz
https://www.instagram.com/riano.sk
https://www.instagram.com/flormar_czsk/
https://www.instagram.com/bodyboom_czsk/
https://www.instagram.com/doubledare_czsk/
https://www.instagram.com/profusion_cz_sk/
https://www.instagram.com/hairgum_cz/
https://www.facebook.com/flormarczsk/

- Pro výhru je vždy nutné splnit určitá pravidla, která jsou u příspěvku vypsaná. Způsob oznámení výherce je též vypsán u postu. VYHRAZUJEME SI PRÁVO NAHRADIT KTERÝKOLIV VÝROBEK Z ILUSTRAČNÍ FOTKY JINÝM ODSTÍNEM ČI PŘÍCHUTÍ POPŘÍPADNĚ VE VYJÍMEČNÝCH PŘÍPADECH JINÝM PRODUKTEM, KTERÝ MÁ MINIMÁLNĚ STEJNOU HODNOTU JAKO ZOBRAZOVANÝ PRODUKT NA ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFII U PŘÍSPĚVKU.  
Po vyhlášení soutěžě je nutné se nám ozvat do zprávy a zaslat na sebe adresu pro odeslání výhry včetně Vašeho telefoního čísla, na které Vás bude doručovatel kontaktovat. Balíček je zaslán na naše náklady. V případě nepřevzetí zásilky a jejím vrácením na naši firmu nastanou dvě možnosti: A) balíček Vám odešleme znovu, avšak již na Vaše náklady spojené s dopravou (pouze v případně že se ozvete do 5 dnů od našeho převzetí navrácené zásilky) nebo za B) pokud se neozvete do 5 dnů od našeho zpětného převzetí zásilky (tj. kdy nám ji doručovatel vrátí), Vaše výhra propadá.

Naše produkty poskytujeme také do jiných soutěží, které pořádají "externí dodavatelé" - tzn. například blogerky, instagramerky aj. - v tomto případě nesou zodpovědnost za vyhlášení výsledků ony, dále nám poskytnou Vaše kont. údaje, na které my odešleme výhru (pokud tak již neučiní ony samy tím, že budou mít výherní balíčky k dispozici u sebe). Pokud jsme odesílatelem balíčku my, platí pravidla viz. odstavec výše. 

 

Děkujeme vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váše RIANO

Obchodní podmínky jsou platné od 1. února 2020 do odvolání.

Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.

Nejprodávanější značky

Sledujte nás na instagramu

Načítám, prosím vydržte...