• ♥ BLACK FRIDAY 25.11.-2.12. ♥ SLEVA 25% NA VŠE S KÓDEM BF25 
  • ♥ BLACK FRIDAY 25.11.-2.12. ♥ SLEVA 25% NA VŠE S KÓDEM BF25 
  • ♥ BLACK FRIDAY 25.11.-2.12. ♥ SLEVA 25% NA VŠE S KÓDEM BF25 
  • ♥ BLACK FRIDAY 25.11.-2.12. ♥ SLEVA 25% NA VŠE S KÓDEM BF25 
  • ♥ BLACK FRIDAY 25.11.-2.12. ♥ SLEVA 25% NA VŠE S KÓDEM BF25 
  • ♥ BLACK FRIDAY 25.11.-2.12. ♥ SLEVA 25% NA VŠE S KÓDEM BF25 

FAQ

V objednávce je vždy možné použít pouze 1 slevový kód.

V případě jakýchkoliv problémů - např. poškozeného zboží, se na nás prosím obraťe na emailu info@riano.cz, kde s Vámi problém vyřešíme. 

Pro platby můžete využít možnosti platebí brány GoPay zabezpečení 3D Secure systémem. Nabízíme skrz tuto platební bránu také možnosti využití Apple Pay a Google Pay. Všechny naše platby jsou zabezpečené. V případě, že se Vám nepovede uhradit platbu skrz platební bránu, můžeme Vám zaslat platební údaje pro klasický bankovní převod.
Dále můžete zvolit možnost platby na dobírku a zaplatit tak při převzetí balíčku na výdejním místě nebo u kurýra.

Objednávky se snažíme expedovat do druhého pracovního dne od jejich vytvoření, pokud jsou zaplacené skrz platební bránu nebo na dobírku. Pokud platíte klasickým bankovním převodem, objednávky expedujeme po připsání platby na náš účet.
Kurýr (PPL/GLS) bežně doručuje zásilky druhý pracovní den od jejich převzetí od nás.
Zásilkovna doručuje zásilky do 1-3 pracovních dní od jejich převzetí od nás.
Vždy se snažíme, aby u Vás byly zásilky co nejdříve.

Volat nám můžete ve všední dny od 7:00 do 15:00 hodin. O víkendech a ve dny státních svátků bohužel nejsme k dispozici. Můžete nám však napsat e-mail. Budeme se Vám věnovat hned jakmile to bude možné. V pracovní dny ve výše uvedeném čase nás zastihnete na telefonu +420 725 832 865.

viz. část VI. Obchodních podmínek

VI. Nepřevzetí objednané zásilky

Dle zákona § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."

Nepřevzetím zásilky výše zmíněný zákon porušíte.

Od nás, jakožto prodávajícího i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a od dopravce následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout nebo o tom, kdy Vám zboží bude doručovat na zvolenou adresu podle toho, jaký způsobit dopravy jste zvolili. 

Přestože je to Vaše zákonná povinnost, zásilku jste si nevyzvedl/a

Jsou 2 možnosti, jak situaci vyřešit:

1. O objednávku máte zájem:
Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převodem). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku (náklady na dopravu prvního odeslání + náklady na dopravu opětovného zaslání).

2. O objednávku nemáte zájem:
To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).

Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem (email o přijetí objednávky) vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a odesláním objednávky a přijetím obchodních podmínek a dle aktuálně platných zákonů České republiky.

Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky do doby než byla objednávka předána přepravci.

Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.

Pokud kupující nepřevezme zásilku a ta se nám vrátí, bude mu zaslán email s podklady k úhradě poštovného (a to jak částka za doručení k zákazníkovi/na výdejní místo tak částka za zpětnou zásilku dle platných aktuálních ceníků u dopravců. 

Zasíláme celkem 2 emaily z žádostí o úhradu poštovného za nepřevzatou zásilku. Pokud platbu neobdržíme do 5 pracovních dní od odeslání druhého emailu postoupíme tuto pohledávku třetí straně k jejímu vymáhání.

Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.

Pokud víte, že například z důvodu nemoci nebo jiných osobních důvodů atd. nemůžete zásilku převzít, zavolejte nám na tel: +420 725 832 865 nebo napište na email info@riano.cz
Je nutné nás ale kontaktovat, abychom mohli například s přepravní společností domluvit nové datum doručení, prodloužení uložení zásilky nebo situaci jinak adekvátně řešit.
Pokud se nám ale vůbec neozvete a necháte balíček jen tak vrátit, budeme postupovat viz. výše a žádat o úhradu nákladů na dopravu.
_______________________
Možná to nevíte, nebo si to ani neuvědomujete, jelikož jste nevyzvedl/a balíčky již třeba vícekrát a nikdy se nic nestalo. Vězte ale, že to, že balíček nevyzvednete pro e-shop neznamená jen náklady na dopravu - a to rovnou 2x - k Vám a zpět k nám, ale také další práce při rozbalování zásilky, likvidaci obalových materiálů (a jejich peněžní hodnota) a další práce lidí, kteří se na expedici zásilky podíleli. Tímto jednáním pak kupující e-shopů způsobují škody jak peněžní, tak časové.

Doprava zdarma

Doprava zdarma

Při nákupu nad 1490 Kč máš dopravu ZDARMA.

Dárky k objednávkám

Dárky k objednávkám

Dárek k nákupu při nákupu již od 500 Kč.

Novinky

Novinky

Pravidelně přinášíme nové neokoukané značky a skvělé produkty.

Skvělé ceny a akce

Skvělé ceny a akce

Spoustu produktů za nejlepší ceny nakoupíte pouze u nás.

Instagram #riano.cz
/Denní líčení s paletkou Nudes
/Fler
/Profusion
/Fler
/Double Dare
Načítám, prosím vydržte...

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Upravit nastavení" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.