Doprava zdarma
Při nákupu nad 1490 Kč máš dopravu ZDARMA.
viz. část VI. Obchodních podmínek
VI. Nepřevzetí objednané zásilky
Dle zákona § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:
ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ
Povinnosti kupujícího
§ 2118
"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."
Nepřevzetím zásilky výše zmíněný zákon porušíte.
Od nás, jakožto prodávajícího i od zvoleného dopravce obdržíte informace o předání zboží dopravci a od dopravce následně o tom, že si jej můžete na odběrném místě vyzvednout nebo o tom, kdy Vám zboží bude doručovat na zvolenou adresu podle toho, jaký způsobit dopravy jste zvolili.
Přestože je to Vaše zákonná povinnost, zásilku jste si nevyzvedl/a
Jsou 2 možnosti, jak situaci vyřešit:
1. O objednávku máte zájem:
Zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem (bankovní převodem). Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za nevyzvednutou zásilku (náklady na dopravu prvního odeslání + náklady na dopravu opětovného zaslání).
2. O objednávku nemáte zájem:
To, že zásilku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste kupní smlouvu hrubě porušili, dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (nový).
Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem (email o přijetí objednávky) vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které jste odsouhlasil/a odesláním objednávky a přijetím obchodních podmínek a dle aktuálně platných zákonů České republiky.
Z Vaší strany náš e-shop nezaznamenal jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky do doby než byla objednávka předána přepravci.
Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého poštovného a balného od kupujícího, tedy od Vás. Tato kompenzace je právně vymahatelná, jelikož jste nevyzvednutím zboží porušil/a kupní smlouvu.
Pokud kupující nepřevezme zásilku a ta se nám vrátí, bude mu zaslán email s podklady k úhradě poštovného (a to jak částka za doručení k zákazníkovi/na výdejní místo tak částka za zpětnou zásilku dle platných aktuálních ceníků u dopravců.
Zasíláme celkem 2 emaily z žádostí o úhradu poštovného za nepřevzatou zásilku. Pokud platbu neobdržíme do 5 pracovních dní od odeslání druhého emailu postoupíme tuto pohledávku třetí straně k jejímu vymáhání.
Aktuálně platné zákony České republiky dávají obchodům možnost se efektivně bránit proti nezodpovědným zákazníkům, kteří zásilku na dobírku nepřevezmou.
Pokud víte, že například z důvodu nemoci nebo jiných osobních důvodů atd. nemůžete zásilku převzít, zavolejte nám na tel: +420 725 832 860 nebo napište na email info@riano.cz
Je nutné nás ale kontaktovat, abychom mohli například s přepravní společností domluvit nové datum doručení, prodloužení uložení zásilky nebo situaci jinak adekvátně řešit.
Pokud se nám ale vůbec neozvete a necháte balíček jen tak vrátit, budeme postupovat viz. výše a žádat o úhradu nákladů na dopravu.
_______________________
Možná to nevíte, nebo si to ani neuvědomujete, jelikož jste nevyzvedl/a balíčky již třeba vícekrát a nikdy se nic nestalo. Vězte ale, že to, že balíček nevyzvednete pro e-shop neznamená jen náklady na dopravu - a to rovnou 2x - k Vám a zpět k nám, ale také další práce při rozbalování zásilky, likvidaci obalových materiálů (a jejich peněžní hodnota) a další práce lidí, kteří se na expedici zásilky podíleli. Tímto jednáním pak kupující e-shopů způsobují škody jak peněžní, tak časové.
Při nákupu nad 1490 Kč máš dopravu ZDARMA.
Dárek k nákupu při nákupu již od 500 Kč.
Pravidelně přinášíme nové neokoukané značky a skvělé produkty.
Spoustu produktů za nejlepší ceny nakoupíte pouze u nás.